неділя, 14 травня 2017 р.

Діагностика потреби у спілкуванні (за Ю.Л. Орловим)

Інструкція: Відповідайте "так" або ні" на наведені нижче твердження.
Опитувальник

1.      Я отримую задоволення від участі в різних урочистостях.
2.      Я можу приглушити свої бажання, якщо вони суперечать бажанням моїх друзів.
3.      Мені приємно виявляти прихильність до когось.
4.      Я більше зосереджений на набутті впливу, ніж дружби.
5.      Я відчуваю, що по відношенню до моїх друзів у мене більше прав, ніж обов'язків.
6.      Коли я дізнаюся про успіхи свого друга, у мене чомусь погіршується настрій.
7.      Щоб бути задоволеним собою, я повинен комусь у чомусь допомогти.
8.      Мої турботи зникають, коли я опиняюся серед товаришів по роботі.
9.      Мої товариші мені трохи набридли.
10.  Коли я роблю погано роботу, присутність людей мене дратує.
11.  Притиснутий до стіни, я кажу лише ту частину правди, яка, на мою думку, не шкодить моїм друзям чи знайомим.
12.  У важкій ситуації я думаю не стільки про себе, скільки про близьку людину.
13.  Неприємності у друзів викликають у мене такий стан, що я можу захворіти.
14.  Мені приємно допомагати друзям, навіть якщо це завдасть мені значних клопотів.
15.  Із поваги до товариша я можу погодитися з його думкою, навіть якщо він неправий.
16.  Мені більше подобаються пригодницькі оповідання, ніж оповідання про кохання.
17.  Сцени насилля в кіно мені огидні.
18.  У стані самотності відчуваю тривогу і напруженість більше, ніколи я знаходжуся серед людей.
19.  Я вважаю, що основною радістю у житті є спілкування.
20.  Мені шкода покинутих собак та кішок.
21.  Я віддаю перевагу мати менше друзів, але більш близьких.
22.  Я люблю бувати серед друзів.
23.  Я довго переживаю сварки з близькими.
24.  У мене більше близьких людей, ніж у багатьох інших.
25.  У мені більший потяг до досягнень, ніж до дружби.
26.  Я більше довіряю власним інтуїції та уяві в погляді на людей, ніж судженням про них інших людей.
27.  Я надаю більшого значення матеріальному благополуччю та престижу, ніж радості спілкування з приємними мені людьми.
28.  Я співчуваю людям, у яких немає близьких друзів.
29.  Стосовно мене люди часто невдячні.
30.  Я люблю оповідання про безкорисливу дружбу та любов.
31.  Заради друга я можу пожертвувати всім.
32.  У дитинстві я входив до однієї "тісної" компанії.
33.  Якби я був журналістом, мені подобалось би писати про дружбу.
Оброблення та інтерпретація результатів. За кожну відповідь, що відповідає ключеві, нараховується один бал. Ключ:
Відповіді "так" на твердження 1, 2,7, 8, 11, 12,13, 14,17,18,19,20, 21,22,23,4,26,28, 30, 31, 32, 33.
Відповіді "ні" на твердження 3,4,5,6,9,10,15,16,25,27,29.
Визначається загальна сума балів. Чим вища оцінка, тим більша потреба у спілкуванні.


Немає коментарів:

Дописати коментар