середа, 1 січня 2020 р.

Пробне ЗНО-2020


Пробне ЗНО-2020

УЦОЯО опублікувало дати реєстрації та тестування на пробне зовнішнє незалежне оцінювання у 2020 році.

Тест з математики матиме 35 завдань різних форм: з вибором однієї правильної відповіді (20 завдань), на встановлення відповідності (4 завдання), відкритої форми з короткою (8 завдань) та розгорнутою (3 завдання) відповіддю.
На виконання відведено 180 хвилин.
Хтось уже залишив позаду важке, але сповнене емоцій зовнішнє незалежне оцінювання, а на когось тільки чекають лабіринти екзаменів. І щоб не заплутатися в них, майбутнім випускникам пропонується взяти участь у пробному #ЗНО.  
Це дасть можливість ознайомитися з процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання, структурою та змістом тестового зошита, порядком доступу до пункту тестування та робочого місця.
 Коли? 
Реєстрація для участі у пробному ЗНО-2020 триватиме з 3 до 24 січня.
 Де зареєструватися? 
Зареєструватися можна буде на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.
 З яких предметів? 
21 березня – з української мови і літератури;
28 березня – з історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, іноземних мов (англійської, іспанської, німецької та французької).
У день проведення пробного тестування кожний зареєстрований учасник може пройти тест з одного навчального предмета.
Результати пробного ЗНО для осіб, які введуть свої відповіді до спеціального сервісу, буде оприлюднено на інформаційних сторінках:

1 коментар:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити