МО вчителів математики


Конкурс розробок «Вчительська десятка»

Конкурс для освітян України «Вчительська десятка» продовжується! 
Липневий етап Конкурсу був спектоним! З його результатами ви можете ознайомитись за посиланням: Результати липневого етапу конкурсу «Вчительська десятка»
Зробимо серпень не менш інтригуючим. Вчительська спільнота пожвавлюється в передчутті нового навчального року. А педагоги, як і раніше, можуть поділитися з колегами власними розробками та отримати за це цінні призи! Тепер ще більше подарунків та переможців!
Мета конкурсу:Створення всеукраїнської бази найкращих розробок уроків, безкоштовний доступ до матеріалів якої буде мати кожен зареєстрований на сайті вчитель.

Тривалість конкурсу: з 01.08 по 31.08
Учасники, які дотрималися всіх умов конкурсу, отримують:
  1. Безкоштовне свідоцтво учасника будь-якого вебінару з представлених на нашому сайті.
  2. Електронний диплом учасника Конкурсу (по завершенні).
  3. Офіційний сертифікат (за кожну додану розробку).
  4. Запрошення стати лектором вебінарів (за вибором редакції), які на сайті «На Урок» відвідують тисячі слухачів.
Переможцем стає кожен!
Додатково 30 вчителів отримують 30 цінних подарунків.
Розіграш 10 призів проводитиметься кожні 10 днів за допомогою сервісу random.org у прямому ефірі:
  • 13 серпня (серед конкурсантів, які додали розробки у період 1-10 серпня). 
  • 21 серпня.
  • 31 серпня.
Увага! Кожні 10 днів рейтинг поновлюється. 
Аби взяти участь у Конкурсі, необхідно дотриматись простих умов:
— Учасникам необхідно зареєструватися на сайті та додати щонайменше 10 авторських розробок до розділу Бібліотека згідно з умовами публікації з 1 серпня по 31 серпня 2018 року.
— Усі розробки проходять модераційну перевірку щодо відсутності плагіату та відповідності темі.
— До уваги не беруться розробки, представлені на інших сайтах, окрім власного чи шкільного.
Увага! За вчителем зберігається авторське право на розробки.
Для чого вам це потрібно?★ Безкоштовна публікація авторських розробок на найбільшому в Україні фаховому інтернет-ресурсі.
★ Поповнення власного портфоліо сертифікатом про публікацію.
★ Шанс отримати заохочувальні та цінні подарунки від освітнього проекту «На Урок» та партнерів.
★ Можливість запропонувати колегам власні розробки і допомогти більш плідно організувати навчальний процес.
 Популяризувати авторські розробки на всеукраїнському рівні.
Організатор конкурсу
 







ЗАТВЕРДЖЕНО 
постановою Кабінету Міністрів України 
від 23 листопада 2011 р. № 1392

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ
базової і повної загальної середньої освіти
{У тексті Державного стандарту слово “МОНмолодьспорт” в усіх відмінках замінено словом “МОН” згідно з Постановою КМ № 538 від 07.08.2013}
I. Загальна частина
Цей Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (далі - Державний стандарт) спрямований на виконання завдань загальноосвітніх навчальних закладів II і III ступеня (далі - загальноосвітні заклади) і визначає вимоги до освіченості учнів основної і старшої школи.


У цьому Державному стандарті поняття вживаються у такому значенні:
1) громадянська компетентність - здатність учня активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов’язки з метою розвитку демократичного суспільства;
2) діяльнісний підхід - спрямованість навчально-виховного процесу на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію людини в соціумі, професійну самореалізацію, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти;
3) загальнокультурна компетентність - здатність учня аналізувати та оцінювати досягнення національної та світової культури, орієнтуватися в культурному та духовному контексті сучасного суспільства, застосовувати методи самовиховання, орієнтовані на загальнолюдські цінності;
4) здоров’язбережувальна компетентність - здатність учня застосовувати в умовах конкретної ситуації сукупність здоров’язбережувальних компетенцій, дбайливо ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших людей;
5) інформаційно-комунікаційна компетентність - здатність учня використовувати інформаційно-комунікаційні технології та відповідні засоби для виконання особистісних і суспільно значущих завдань;
6) ключова компетентність - спеціально структурований комплекс характеристик (якостей) особистості, що дає можливість їй ефективно діяти у різних сферах життєдіяльності і належить до загальногалузевого змісту освітніх стандартів;
7) ключова компетенція - певний рівень знань, умінь, навичок, ставлень, які можна застосувати у сфері діяльності людини;
8) компетентнісний підхід - спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів, якими є ієрархічно підпорядковані ключова, загальнопредметна і предметна (галузева) компетентності;
9) компетентність - набута у процесі навчання інтегрована здатність учня, що складається із знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізовуватися на практиці;
10) компетенція - суспільно визнаний рівень знань, умінь, навичок, ставлень у певній сфері діяльності людини;
11) комунікативна компетентність - здатність особистості застосовувати у конкретному виді спілкування знання мови, способи взаємодії з людьми, що оточують її та перебувають на відстані, навички роботи у групі, володіння різними соціальними ролями;
12) міжпредметна естетична компетентність - здатність виявляти естетичне ставлення до світу в різних сферах діяльності людини, оцінювати предмети і явища, їх взаємодію, що формується під час опанування різних видів мистецтва;
13) міжпредметна компетентність - здатність учня застосовувати щодо міжпредметного кола проблем знання, уміння, навички, способи діяльності та ставлення, які належать до певного кола навчальних предметів і освітніх галузей;
14) навчальна програма - нормативний документ, що конкретизує для кожного класу визначені цим Державним стандартом результати навчання відповідно до освітньої галузі або її складової, деталізує навчальний зміст, у результаті засвоєння якого такі результати досягаються, а також містить рекомендації щодо виявлення та оцінювання результатів навчання;
15) особистісно зорієнтований підхід - спрямованість навчально-виховного процесу на взаємодію і плідний розвиток особистості педагога та його учнів на основі рівності у спілкуванні та партнерства у навчанні;
16) предметна (галузева) компетентність - набутий учнями у процесі навчання досвід специфічної для певного предмета діяльності, пов’язаної із засвоєнням, розумінням і застосуванням нових знань;
17) предметна компетенція - сукупність знань, умінь та характерних рис у межах змісту конкретного предмета, необхідних для виконання учнями певних дій з метою розв’язання навчальних проблем, задач, ситуацій;
18) предметна мистецька компетентність - здатність до розуміння і творчого самовираження у сфері музичного, образотворчого та інших видів мистецтва, що формується під час сприймання творів таких видів мистецтва і їх практичного опанування;
19) проектно-технологічна компетентність - здатність учнів застосовувати знання, уміння та особистий досвід у предметно-перетворювальній діяльності;
20) соціальна компетентність - здатність особистості продуктивно співпрацювати з партнерами у групі та команді, виконувати різні ролі та функції у колективі.
Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів, зміст якої є інтегративним, відбувається у результаті застосування під час вивчення всіх предметів навчального плану діяльнісного підходу. Навчальними програмами обов’язково передбачається внесок кожного навчального предмета у формування зазначеної компетентності.
Цей Державний стандарт ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів, що реалізовані в освітніх галузях і відображені в результативних складових змісту базової і повної загальної середньої освіти.
При цьому особистісно зорієнтований підхід до навчання забезпечує розвиток академічних, соціокультурних, соціально-психологічних та інших здібностей учнів.
Компетентнісний підхід сприяє формуванню ключових і предметних компетентностей.
До ключових компетентностей належить уміння вчитися, спілкуватися державною, рідною та іноземними мовами, математична і базові компетентності в галузі природознавства і техніки, інформаційно-комунікаційна, соціальна, громадянська, загальнокультурна, підприємницька і здоров’язбережувальна компетентності, а до предметних (галузевих) - комунікативна, літературна, мистецька, міжпредметна естетична, природничо-наукова і математична, проектно-технологічна та інформаційно-комунікаційна, суспільствознавча, історична і здоров’язбережувальна компетентності.
Діяльнісний підхід спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у практичних ситуаціях, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища.
У цьому Державному стандарті враховано можливості навчального середовища, сприятливого для задоволення фізичних, соціокультурних і пізнавальних потреб учнів.
Цей Державний стандарт складається із:
загальної характеристики складових змісту освіти;
Цей Державний стандарт розроблений на основі Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 462 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 33, ст. 1378), із спрямуванням освітніх галузей на розвиток сформованих і формування нових предметних (галузевих) компетентностей.
Предметні (галузеві) компетентності стосуються змісту конкретної освітньої галузі чи предмета, і для їх опису використовуються такі ключові поняття: “знає і розуміє”, “уміє і застосовує”, “виявляє ставлення і оцінює” тощо.
Цей Державний стандарт включає такі освітні галузі, як “Мови і літератури”, “Суспільствознавство”, “Мистецтво”, “Математика”, “Природознавство”, “Технології”, “Здоров’я і фізична культура”, зміст яких  послідовно взаємозв’язаний із змістом відповідних освітніх галузей Державного стандарту початкової загальної освіти.
Зміст освітніх галузей, їх складові, державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів відповідають завданням основної і старшої школи у їх послідовному взаємозв’язку. Зміст кожної освітньої галузі структурується та реалізується за навчальними предметами і курсами, програми яких затверджує МОН.
Визначальним для системи вітчизняної загальної середньої освіти є українознавче спрямування всіх освітніх галузей.
Протягом навчання в основній школі учні здобувають базову загальну середню освіту, що разом із початковою є основою загальноосвітньої підготовки, формує в них готовність до вибору професії і реалізації шляхів подальшої освіти. Зміст освіти в основній школі для всіх учнів єдиний.
Варіативність методик організації навчання, а також наявність в учнів можливості обирати курси за вибором залежно від власних пізнавальних здібностей дають змогу застосовувати особистісно зорієнтований, компетентнісний і діяльнісний підходи.
У старшій школі, де навчання є профільним, обов’язковий для вивчення зміст освітніх галузей реалізується шляхом вивчення окремих предметів, курсів за вибором загальноосвітніх закладів відповідно до загальної кількості годин, передбачених для кожної галузі, або шляхом застосування модульної технології.
Інваріантна складова Базового навчального плану формується на державному рівні і є обов’язковою для реалізації в усіх навчальних закладах, що дають повну загальну середню освіту.
Освітня потреба старшокласників у профільному навчанні задовольняється шляхом створення мережі загальноосвітніх закладів різного типу, яка складається з однопрофільних і багатопрофільних ліцеїв, гімназій, загальноосвітніх шкіл, що мають змогу повністю реалізувати профільність навчання, а також професійно-технічних навчальних закладів, коледжів. Крім того, освітня потреба учнів старшої школи у профільному навчанні може задовольнятися в межах освітніх округів.
Зміст освіти і вимоги до його засвоєння у старшій школі диференціюються за базовим і профільним рівнями. Базовий рівень визначається обов’язковими вимогами до загальноосвітньої підготовки учнів згідно з цим Державним стандартом, а профільний - навчальними програмами, затвердженими МОН.
У старшій школі співвідношення навчальних годин для вивчення обов’язкових предметів і предметів, самостійно обраних учнями для профільного навчання, становить орієнтовно 50 на 50 відсотків.
Варіативна складова Базового навчального плану формується загальноосвітнім закладом з урахуванням особливостей регіону та індивідуальних освітніх запитів учнів.
На основі цього Державного стандарту МОН організовує розроблення і проводить апробацію навчальних програм, які затверджуються в установленому порядку.
Навчальна програма розробляється з урахуванням науково обґрунтованих вимог, що є спільними для всіх навчальних предметів.
Варіативні навчальні програми розробляються з урахуванням потреб різних регіонів і науково-методичних пріоритетів учителя.
На основі Базового навчального плану, який визначає загальні засади організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх закладах, МОН розробляє типові навчальні плани, в яких зміст освітніх галузей реалізується шляхом вивчення навчальних предметів і курсів інваріантної складової. Загальноосвітні заклади на основі типових навчальних планів складають щороку робочі навчальні плани, в яких конкретизується варіативна складова загальної середньої освіти з урахуванням особливостей організації навчального процесу.
Бюджетне фінансування загальноосвітнього закладу здійснюється з урахуванням установленої Базовим навчальним планом сумарної кількості годин інваріантної та варіативної складових і можливості у процесі вивчення окремих предметів поділу класу на групи.
V. Освітня галузь “Математика”
Основною метою освітньої галузі “Математика” є формування в учнів математичної компетентності на рівні, достатньому для забезпечення життєдіяльності в сучасному світі, успішного оволодіння знаннями з інших освітніх галузей у процесі шкільного навчання, забезпечення інтелектуального розвитку учнів, розвитку їх уваги, пам’яті, логіки, культури мислення та інтуїції.
Завданнями освітньої галузі є:
розкриття ролі та можливостей математики у пізнанні та описанні реальних процесів і явищ дійсності, забезпечення усвідомлення математики як універсальної мови природничих наук та органічної складової загальної людської культури;
розвиток логічного, критичного і творчого мислення учнів, здатності чітко та аргументовано формулювати і висловлювати свої судження;
забезпечення оволодіння учнями математичною мовою, розуміння ними математичної символіки, математичних формул і моделей як таких, що дають змогу описувати загальні властивості об’єктів, процесів та явищ;
формування здатності логічно обґрунтовувати та доводити математичні твердження, застосовувати математичні методи у процесі розв’язування навчальних і практичних задач, використовувати математичні знання і вміння під час вивчення інших навчальних предметів;
розвиток умінь працювати з підручником, опрацьовувати математичні тексти, шукати і використовувати додаткову навчальну інформацію, критично оцінювати здобуту інформацію та її джерела, виокремлювати головне, аналізувати, робити висновки, використовувати отриману інформацію в особистому житті;
формування здатності оцінювати правильність і раціональність розв’язання математичних задач, обґрунтовувати твердження, розпізнавати логічно некоректні міркування, приймати рішення в умовах неповної, надлишкової, точної та ймовірнісної інформації.
Основна школа
Завданнями освітньої галузі, що визначають зміст математичної освіти в основній школі, є:
розширення знань про число (від вивчених у початковій школі натуральних чисел до дійсних), формування культури усних, письмових, інструментальних, точних і наближених обчислень;
формування системи функціональних понять, умінь використовувати функції та їх графіки для характеристики залежностей між величинами явищ і процесів;
забезпечення оволодіння учнями мовою алгебри, уміннями здійснювати перетворення алгебричних виразів, розв’язувати рівняння, нерівності та їх системи, моделювати за допомогою рівнянь реальні ситуації, пояснювати здобуті результати;
формування уявлень про математичну статистику і теорію ймовірності як окремі науки, про особливості організації статистичних досліджень, наочне подання статистичних даних, визначення числових характеристик статистичного ряду, понять випадкової події та її ймовірності;
забезпечення оволодіння учнями мовою геометрії, розвиток просторового уявлення, умінь виконувати геометричні побудови;
формування знань про геометричні фігури на площині, їх властивості, а також умінь застосовувати вивчене у процесі розв’язування геометричних задач;
ознайомлення із способами і методами математичних доведень, формування умінь використовувати їх у процесі навчання;
формування знань про основні геометричні величини (довжина, площа, об’єм, міра кута), способи їх знаходження серед пласких і просторових фігур, формування умінь застосовувати здобуті знання у навчальних і життєвих ситуаціях.
Старша школа
Завданнями освітньої галузі, що визначають зміст математичної освіти у старшій школі, є:
розширення компетентностей учнів щодо тотожних перетворень виразів (степеневих, логарифмічних, ірраціональних, тригонометричних), розв’язування відповідних рівнянь і нерівностей;
завершення формування поняття числової функції у результаті вивчення степеневих, показникових, тригонометричних класів функцій, формування вмінь їх досліджувати і використовувати для опису і вивчення явищ і процесів;
ознайомлення з ідеями і методами диференціального та інтегрального обчислення, формування елементарних умінь їх практичного застосування;
формування практичної компетентності щодо розпізнавання випадкових подій, обчислення їх ймовірності, застосування базових статистико-ймовірнісних моделей під час розв’язування навчальних і практичних задач та опрацювання експериментальних даних у процесі вивчення предметів природничого циклу;
формування системи знань про просторові фігури та їх основні властивості, способи обчислення площ їх поверхонь і об’ємів, а також умінь застосовувати здобуті знання під час розв’язування навчальних і практичних задач;
формування уявлення про аксіоматичну побудову математичних теорій.
Зазначені завдання виконуються у процесі опанування навчального змісту освітньої галузі “Математика”, в якому виокремлюються такі змістові лінії: числа, вирази, рівняння і нерівності, функції, елементи комбінаторики, теорії ймовірності та математичної статистики, геометричні фігури і геометричні величини.



План засідань вчителів математично-природничої студії
на 2017-2018н. р.

Тематика засідань
Відповідальний
Відмітки про виконання

І засідання-серпень
Планування роботи на наступний навчальний рік
Інтерактивно-методична нарада.

1
Аналіз роботи ШМК за минулий рік, обговорення, затвердження плану роботи на 2017-2018 н. р.
Пазяк І.Б.
доповідь

2
Вивчення методичних рекомендацій щодо викладання предметів.
Глазунов М.М.
інформація

3
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
 Вчителі-предметники
інформація

4
Вивчення нових Державних стандартів у загальній середній освіті (аналіз нових навчальних прграми).
      Вчителі-предметники
інформація

5
Готовність предметних кабінетів до роботи в новому навчальному році.
Буланова І. М., Гавриш С. П.

6
Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси.
     Вчителі-предметники
інформація

7
Розгляд календарно-тематичних планів
Вчителі-предметники
інформація

8

Розподіл доручень між членами МС.

Пазяк І.Б.
інформація

9
Проведення діагностичних контрольних робіт з математики.
    Вчителі     математики

9


Підготовка до тижня екологічної освіти.


Буланова І. М.
Овдієнко С. П. Пазяк І.. Б.

10
Створення географічного майданчика (на виконання наказу по школі від 22.02.2017 № 26)
Пазяк І.. Б.


11

Складання плану роботи динамічних творчих груп з предметів природничо-математичного циклу.
Вчителі-предметники

12


Оновлення банку олімпіадних завдань та розв’язків ІІ - ІІІ етапів (на виконання наказу по школі від 01.02.2017 № 32 та від 26.05.2017 № 97).
Вчителі-предметники

13

Створення пришкільної біологічної ділянки (на виконання наказу по школі від 01.03.2017 № 32)
Овдієнко С. П.

14
Підготовка до засідання науково методичної ради «Про організацію роботи з виявлення, роботи та психологічної підтримки  обдарованих учнів»

Гавриш С. П.


Завдання членам МПС
Опрацювати:
·        Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання предметів у 2016-2017 н. р.
·        Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
·        Вимоги щодо ведення класного журналу.
·        Вимоги до календарного та поурочного планування


ІІ засідання-жовтень
Застосування креативних технологій на уроках математично-природничого циклу.
Круглий стіл.

1
Застосування креативних технологій на уроках математично-природничого циклу.
Гавриш С.П.
Доповідь
Глазунов М.М.

2
Робота зі здібними та обдарованими учнями. Організація і проведення предметних олімпіад. Підготовка учнів до І-ІІ етапів предметних олімпіад, конкурсів «Кенгуру», «Левеня», «Колосок», «Геліантус».
Всі вчителі
Обмін досвідом

3
Затвердження олімпіадних завдань І етапу.
Гавриш С. П.

4

Підготовка до тижня природничо-математичних наук.
    Вчителі-предметники

5

Проведення шкільного етапу захисту робіт МАН

Вчителі-предметники


6
Розробка креативних завдань в електронному вигляді
Вчителі-предметники


7
Навчально-методичне забезпечення та його ефективне використання у навчально-виховному процесі.
Портна Т.В.
Обмін досвідом

8
Інформація про атестацію вчителів.
Овдієнко С. П.
інформація

9
Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси.
Вчителі-предметники
інформація

10




Взяти участь у підготовці до педагогічної ради «Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи, важливий чинник створення інформаційного середовища взаємодії учасників навчально-виховного процесу».
Гавриш С.П. інформація

11


   Створення навчально-дидактичного забезпечення викладання біології в 6-8 класах (на виконання наказу по школі від 01.02.2017 № 32)
Овдієнко С. П.


12


Створення навчально-дидактичного забезпечення викладання географії, розвиток креативного мислення (на виконання наказу по школі від 22.02.2017 № 26)
Пазяк І.. Б.


13

Розробити систему пошуку обдарованих дітей з 7-го класу (на виконання наказу по школі від 27.05.2017 № 100 та від 26.04.2017 № 66)
Вчителі-предметники


14
Підготовка до засідання науково методичної ради «Про порядок визначення показників адаптації  до навчання 5 - х класів і строків її визначення»

   Портна Т.В.


Завдання членам МПС

1.                 Готувати учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, МАН.
2.                 Затвердити склад комісій.
3.                 Затвердити завдання  І етапу Всеукраїнських олімпіад.
4.                 Провести учнівські олімпіади відповідно графіку.
5.                 Підготувати учнів до участі у ІІ етапі предметних олімпіад.
6.                 Поповнювати методичними розробками  «Office 365».




ІІІ засідання – лютий
Підвищення рівня роботи з обдарованими дітьми шляхом впровадження креативного підходу та розвитку критичного мислення.
Проблемний семінар.

1
Аналіз роботи МПС за I семестр 2017-2018 н. р.
Гавриш С.П.
доповідь

2
Творчий портрет вчителя, який атестується.
Пазяк І. Б.
виступ

3
Психологічна підтримка - одна з важливих чинників, необхідних педагогу під час атестації.
Овдієнко С. П.
виступ

4
Аналіз участі учнів в предметних олімпіадах та підготовка до ІІI етапу.
Вчителі-предметники
Обговорення

5
«Ярмарок педагогічних ідей»: як я працюю з обдарованими дітьми.
Портна Т.В.
Обмін досвідом

6
Шляхи впровадження креативного  підходу у навчально-виховному процесі.
Пазяк І. Б.
виступ

7
Розвиток критичного мислення.
Глазунов М. М.
виступ

8
Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси.
     Вчителі-предметники
Інформація

9

Сутнісний зміст поняття «Креативність в навчанні».
Пазяк І. Б.
доповідь

10
Впровадження хмарно-орієнтованої моделі навчання
Буланова І. М.
доповідь

11


Розвиток мережної взаємодії як засіб використання технології партнерства для розвитку креативності субєктів освітнього середовища
Краснова О.О.
Виступ


12

Проведення тижня природничо-математичних наук.
Вчителі-предметники


13


Аналіз результатів директорських контрольних робіт з природничо-математичних та технологічних дисциплін в 9,10,11-х класах (на виконання наказу по школі від 01.02.20167№ 18)
Глазунов М. М.
інформація

14
Результати перевірки класних журналів 5-11 класів
Глазунов М. М.



Завдання членам МПС
1.                 Продовжувати роботу з обдарованими учнями.
2.                 Працювати над креативним компонентом освітнього середовища.
3.                 Оформити конспект уроку із застосуванням креативних технологій для обміну     досвідом.
4.                 Постійно ознайомлюватись з новинками методичної, психолого-педагогічної літератури та періодичної преси.
5.                 Створити електронну бібліотеку в хмарному сервісі.
6.                 Впроваджувати на уроках  хмарно-орієнтовану модель навчання.


ІV засідання – квітень
Аналіз підготовки учнів до ЗНО і ДПА, корекція підготовки.
Методичний проект.

1
Обговорення взаємовідвідування уроків вчителів математично-природничого циклу.
Гавриш С.П.
Вчителі-  предметники
Інформація


2
Креативний вчитель – який він?
Краснова О.О.
доповідь

3
Стан викладання фізики в 8, 9 класах та математики в 9,11 класах
    Юриста І.П.
    Портна Т.В.
Глазунов М. М.
інформація

4
Звіт вчителів що атестуються.
Пазяк І.. Б.
Глазунов М. М.
Медвєдєв О.Ю.

5
Опрацювання нормативних матеріалів про підготовку та проведення ДПА і ЗНО
Портна Т.В.
виступ


6


Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси.

Овдієнко С. П.
Інформація

7

Підбір та створення компетентісних задач у межах певного програмного середовища для учнів 5-8 класів.
Буланова І. М.


8
Розробка креативного змісту навчально-пізнавальних задач з хімії
Глазунов М. М.
виступ

9
10

Інноваційні технології на уроках інформатики.
 Підготовка до засідання науково методичної ради «Про проект положення громадського огляду «Креативний клас», конкурсу «Креативний педагог»: зміст та строки проведення у І семестрі 2018/2019 н.р.»

Медвєдєв О.Ю.

Гавриш С.П.
Інформація


Завдання членам МПС
1.     Опрацювати інструктивно-методичні матеріали щодо підготовки до ДПА та ЗНО.
2.     Підготувати завдання для проведення ДПА.
3.      Опрацювати статті фахових журналів та газет.


V засідання – червень
Аналіз роботи МПС за рік.
Планування роботи на наступний навчальний рік.

1
Аналіз роботи МПС за 2017-20178н. р.
     Гавриш С.П.
Доповідь

2
Звіт вчителів про їхню роботу з самоосвіти.
Вчителі-предметники
звіти

3
Підготовка і виставка власних методичних і дидактичних матеріалів.
Вчителі-предметники
роботи

4
Обговорення пропозицій щодо планування роботи МПС вчителів природничо-математичного циклу на наступний навчальний рік.
Вчителі-предметники
Обговорення

5
Діагностичне анкетування щодо організації методичної роботи на наступний навчальний рік – панорама методичних перспектив.
     Гавриш С.П.
Анкетування

6

Виконання навчальних програм

    Гавриш С.П.

7

Аналіз стану використання хмарно-орієнтованого середовища ЗНЗ
Буланова І. М.


8

Аналіз стану роботи з обдарованими дітьми та талановитою молоддю за 2016-2017 н.р.
Вчителі-предметники


9

Обмін досвідом з розробки конспектів (планів) уроків учителів природничо-математичних дисциплін.
Вчителі-предметники


10

Аналіз застосування креативних технологій навчання на уроках.
Глазунов М. М.


11
Підготовка до засідання науково методичної ради «Про завдання на 2018/2019 навчальний рік.»

Вчителі-предметники













Українсько-естонський проект
 «Міксіке в Україні»

МІКСІКЕ – освітнє онлайнове середовище  http://miksike.net.ua
Слово «міксіке» в перекладі з екстонської – чомучка.
Середовище Міксіке створено у 1994 році в Естонії і успішно використовується у навчальних закладах країни вже понад 20 років. Крім Естонії у середовищі Міксіке тривалий час працюють вчителі, учні та їх батьки в Латвії, Литві, Словенії. Також освітнє онлайн середовище Міксіке дозволяє організовувати та проводити навчальні змагання серед учнів школи,  між учнями різних шкіл області або країни, а також між школами різних країн Європи.
Міксіке  – освітнє онлайнове середовище, що надає можливість вчителям, учням і батькам створювати, використовувати, зберігати та поширювати авторські навчальні онлайнові матеріали (інтерактивні вправи, дидактичні матеріали, вікторини тощо), а також використовувати колекцію навчальних  матеріалів, яку створили інші  педагоги-учасники проекту.
Середовище Міксіке можуть використовувати вчителі різних шкільних предметів на різноманітних етапах навчання та виховання. Це ефективний інструмент для різнобічного саморозвитку та самовдосконалення особистості.
На сайті розмежовані права вчителя та учня, що дозволяє педагогам створювати власне навчальне середовище класу, паралелі, школи. Використовувати інструменти сайту для навчання, виконання домашніх завдань, підготовки до контрольних та змагань, а також у різноманітних позакласних заходах.
Середовище дозволяє вчителю створювати та зберігати власну колекцію дидактичних матеріалів, що в результаті утворює спільну колекцію учасників проекту, яка поповнюється та використовується за принципом «я для всіх і всі для кожного».
Прагліміне – онлайновий математичний тренажер, платформа для проведення тренувань і змагань з усного рахунку для всіх зареєстрованих користувачів незалежно від віку.  http://miksike.net.ua/ #pranglimine .
Також сайт містить прості у використанні інструменти для створення інтерактивних вправ, які дозволяють у ігровій формі запам’ятовувати складні визначення, поняття, правопис слів, значення іноземного слова та його правопис тощо.
Середовище допомагає перетворювати нудний хід запам’ятовування на цікавий захоплюючий процес, а ще допомагає учням і вчителям доводити всім, що нецікавих і складних наук не буває.
ПРО ПРОЕКТ «МІКСІКЕ В УКРАІНІ»
У 2011 року розпочалась співпраця Міксіке з Україною за підтримки Arengukoostöö Programm (Estonian Development Cooperation) Міністерства закордонних справ Естонії .
У 2011-2013 роках проект «Міксіке в Україні» реалізовувався у Криму.
У 2014 році, у зв’язку із соціально-політичними подіями в Україні, проект продовжив свою роботу на материковій Україні. Пілотним регіоном для реалізації проекту було обрано Львівську область.
Успішний досвід реалізації проекту у 2014-2015 навчальному році знайшов підтримку у Міністерстві освіти і науки України (лист МОН № 2/2-14-600-15 від 26.03.2015 р.) дозволив організаторам та донорам проекту ініціювати його продовження та поширення у інших регіонах України.
Всі заходи в рамках проекту “Міксіке в Україні” для навчальних закладів України безкоштовні.
Мета проекту: впровадження та розвиток онлайнового навчання у загальноосвітніх навчальних закладах України, навчання вчителів використанню онлайнових інструментів у навчально-виховному процесі, створення дидактичних та методичних матеріалів за допомогою онлайнових ресурсів. Створення умов для вільного спілкування учнів Естонії та України, а також інших країн, які використовують платформу Міксіке, розвиток міжнародних зв’язків між педагогами та учнями.
 Даний проект у 2016-2017 навчальному році розвиватиметься за 4 основними напрямами:
  • мультипредметні заходи спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів (наприклад, використання онлайнових інструментів у вивченні мов, практико орієнтоване вивчення природничих предметів з використанням мобільних пристроїв тощо);
  • розвиток міжрегіонального та міжнародного партнерства на рівні навчальних закладів, підтримка регіональних ініціатив;
  • розвиток усного математичного рахунку;
  • сприяння професійному розвитку педагогів країни, зокрема у використанні сучасних цифрових технологій у навчально-виховному процесі.
Проект можна розглядати як практичний інструмент для проведення освітньої реформи України на рівні середньої загальної освіти, що допомагає створювати ефективне освітнє середовище з використанням сучасних інформаційних та педагогічних технологій.           У майбутньому, здобуті досвід та навички, учасники проекту зможуть використати у професійній діяльності в реформованій новій українській школі.          Освітнє середовище Міксіке вже має учасників зі всіх регіонів України, але прагне розширити таку співпрацю, готове співпрацювати з освітніми організаціями, що підтримують їхні ініціативи та сповідують спільні цілі.         Всі заходи в рамках проекту для загальноосвітніх навчальних закладів України проводяться безкоштовно. Лист МОН України (Від _05.10.2016_ № _2/2-14-2040-16)  щодо реалізації проекту 2016/2017 навчальному році.
Як долучитись до проекту: Для участі в проекті достатньо зареєструватися на сайті. Всі інструктивні матеріали та контакти координаторів знаходяться на головній сторінці сайту http://miksike.net.ua 




Міжнародний етап математичного конкурсу “Кенгуру-2018”

До уваги учасників та координаторів Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру»!
Розпочато реєстрацію на Міжнародний етап математичного конкурсу “Кенгуру”, який відбудеться 15 березня 2018 року. Міжнародний етап проводиться для учнів 2-11 класів.
Заявки та квитанції від навчальних закладів на участь у конкурсі приймаються до 11 лютого 2018 р. електронним листом на адресу gelena7@ukr.net
Перевірити стан реєстрації на ІІ етап Міжнародного математичного конкурсу “Кенгуру” можна за посиланням: Кенгуру_ІІ етап
За консультаціями звертайтесь до регіонального організатора Конкурсу у місті Києві: Герасимович Олени Миколаївни (конт. тел.: 067-705-79-55).
Детальніше про умови організації та проведення Міжнародного математичного конкурсу “Кенгуру” у 2017 – 2018 н.р. можна дізнатися на сайті Конкурсу: www.kangaroo.com.ua




                 "Урок, якого чекають діти"               Презентація 





                

1 коментар: