Алгебра 9 клас
(70 годин на рік, 2 години на тиждень,
I семестр — 32 години, II семестр — 38 годин)
Програма. Навчальна програма для
учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та
спорту України. – Київ, 2012 р.; зі
змінами 2015 р.; оновлена 2017 р.
Підручник. А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський,
М.С.Якір Алгебра : Підручник для 9
класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Х.: Гімназія, 2017.
№
уроку
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Примітки
|
1.
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу з алгебри 8 класу
|
||
2.
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу з алгебри 8 класу
|
||
Тема №1. НЕРІВНОСТІ (16 годин)
|
|||
3.
|
Числові нерівності. Доведення
числових нерівностей
|
||
4.
|
Основні властивості числових нерівностей
|
||
5.
|
Основні властивості числових нерівностей
|
||
6.
|
Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу
|
||
7.
|
Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу . Самостійна робота №1
|
||
8.
|
Нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності
|
||
9.
|
Розв’язування числових нерівностей з
однією змінною. Числові проміжки
|
||
10.
|
Розв’язування числових нерівностей з
однією змінною.
|
||
11.
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною
|
||
12.
|
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією
змінною.
|
||
13.
|
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією
змінною. Самостійна робота №2
|
||
14.
|
Узагальнення та
систематизація знань, умінь і навичок,
підготовка до контрольної роботи
|
||
15.
|
Контрольна
робота №1 з теми «Нерівності»
|
||
16.
|
Корекція знань,
умінь і навичок учнів з теми «Нерівності»
|
||
Тема №2. КВАДРАТИЧНА
ФУНКЦІЯ (20 годин)
|
|||
17.
|
Функція.
Властивості функції
|
||
18.
|
Область визначення та область
значень функції. Графік функції
|
||
19.
|
Нулі функції. Проміжки знакосталості. Зростання і
спадання функції
|
||
20.
|
Нулі функції. Проміжки знакосталості. Зростання і
спадання функції, найбільше та
найменше значення функції.
|
||
21.
|
Найпростіші перетворення графіків функцій.
|
||
22.
|
Найпростіші перетворення графіків функцій,
|
||
23.
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота №3
|
||
24.
|
Квадратична функція (
|
||
25.
|
Квадратична функція
|
||
26.
|
Контрольна
робота №2 з теми «Квадратична функція»
|
||
27.
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратна нерівність.
Розв’язування квадратних нерівностей
|
||
28.
|
Розв’язування
квадратних нерівностей .
|
||
29.
|
Системи рівнянь із двома змінними. Розв’язування
систем рівнянь із двома змінними
|
||
30.
|
Розв’язування
систем рівнянь із двома змінними.
Самостійна робота №4
|
||
31.
|
Система двох рівнянь із двома
змінними як математична модель прикладної задачі
|
||
32.
|
Розв’язування текстових задач
за допомогою систем рівнянь.
|
||
33.
|
Розв’язування текстових задач за допомогою систем
рівнянь. Самостійна робота №5
|
||
34.
|
Узагальнення та систематизація
знань, умінь і навичок, підготовка до
контрольної роботи. Діагностична самостійна
робота
|
||
35.
|
Контрольна
робота №3 з теми «Квадратична функція»
|
||
36.
|
Корекція знань,
умінь і навичок учнів з теми «Квадратична функція»
|
||
Тема №3 . ЧИСЛОВІ
ПОСЛІДОВНОСТІ ( 14 год)
|
|||
37.
|
Числові послідовності. Способи задання послідовностей
|
||
38.
|
Арифметична прогресія, її властивості.
Формула n-го члена арифметичної прогресії.
|
||
39.
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії.
|
||
40.
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії.
Самостійна робота №6
|
||
41.
|
Геометрична прогресія, її властивості
|
||
42.
|
Формула n-го члена геометричної прогресії
|
||
43.
|
Формула n-го члена геометричної прогресії
|
||
44.
|
Сума перших n членів геометричної прогресії.
|
||
45.
|
Сума перших n членів геометричної прогресії.
Самостійна
робота №7
|
||
46.
|
Розв’язування задач на прогресії.
|
||
47.
|
Розв’язування задач на прогресії прикладного змісту
|
||
48.
|
Узагальнення та систематизація
знань, умінь і навичок, підготовка до
контрольної роботи. Діагностична самостійна
робота
|
||
49.
|
Контрольна
робота №4 з теми « Числові
послідовності»
|
||
50.
|
Корекція знань,
умінь і навичок учнів з теми «Числові послідовності»
|
||
Тема №4.
ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ,
ТЕОРІЇ
ЙМОВІРНОСТІ ТА СТАТИСТИКИ ( 10 год)
|
|||
51.
|
Комбінаторика, її мета і задачі.
|
||
52.
|
Комбінаторні правила суми і добутку
|
||
53.
|
Поняття про теорію ймовірності.
|
||
54.
|
Випадкова подія.
Частота та ймовірність випадкової події.
|
||
55.
|
Початкові відомості про статистику.
|
||
56.
|
Статистичні дані. Способи подання даних та їх
обробка
|
||
57.
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №8
|
||
58.
|
Узагальнення та систематизація
знань, умінь і навичок, підготовка до
контрольної роботи. Діагностична самостійна
робота
|
||
59.
|
Контрольна
робота №5 з теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики»
|
||
60.
|
Корекція знань,
умінь і навичок учнів з теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірності
та статистики»
|
||
Тема №5. ПОВТОРЕННЯ І
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ
НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (
10 ГОДИН)
|
|||
61.
|
Формули скороченого множення та їх застосування.
|
||
62.
|
Тотожні перетворення раціональних виразів.
Розв’язування раціональних рівнянь.
|
||
63.
|
Розв’язування квадратних рівнянь
та рівнянь, що зводяться до квадратних.
Самостійна робота №9
|
||
64.
|
Функції. Властивості та графіки функцій
|
||
65.
|
Нерівності. Розв’язування лінійних нерівностей та їх
систем. Розв’язування квадратних нерівностей.
|
||
66.
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь
та рівнянь другого степеня з двома змінними. Самостійна робота №10
|
||
67.
|
Числові послідовності
|
||
68.
|
Розв'язування задач на знаходження ймовірності випадкової події, подання
статистичних даних.
|
||
69.
|
Підсумкова контрольна робота №6
|
||
70.
|
Корекція знань, умінь і навичок учнів
|
Геометрія 9 клас
(70 годин на рік, 2 години на тиждень,
I семестр — 32 години, II семестр — 38 годин)
Програма. Навчальна програма для
учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та
спорту України. – Київ, 2012 р.; зі
змінами 2015 р.; оновлена 2017 р.
Підручник. А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський,
М.С.Якір Геометрія : Підручник для 9
класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Х.: Гімназія, 2017.
№ уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
||
Тема №1. КООРДИНАТИ НА
ПЛОЩИНІ (12 годин)
|
|||||
1.
|
Синус, косинус, тангенс кутів від 00 до 1800
|
||||
2.
|
Тригонометричні тотожності sin (180° – α) = sin α; cos (180° –
α) = – cos α.
|
||||
3.
|
Прямокутна система координат на площині
|
||||
4.
|
Координати середини відрізка
|
||||
5.
|
Відстань між двома точками із заданими
координатами
|
||||
6.
|
Відстань між двома точками із заданими
координатами. Самостійна
робота № 1
|
||||
7.
|
Рівняння фігури . Рівняння кола
|
||||
8.
|
Рівняння кола. Розв’язування задач
|
||||
9.
|
Рівняння прямої
|
||||
10.
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до
контрольної роботи.
Діагностична самостійна робота
|
||||
11.
|
Контрольна робота № 1 з теми «Координати на площині»
|
||||
12.
|
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Координати на площині»
|
||||
Тема №2. ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ ( 14 год)
|
|||||
13.
|
Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність
векторів.
|
||||
14.
|
Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність
векторів. Розв’язування
задач
|
||||
15.
|
Координати вектора
|
||||
16.
|
Додавання і віднімання
векторів
|
||||
17.
|
Додавання і віднімання векторів. Розв’язування
задач
|
||||
18.
|
Побудова
вектора, що дорівнює сумі (різниці) векторів
|
||||
19.
|
Множення вектора на число
|
||||
20.
|
Множення вектора на число. Самостійна робота № 2
|
||||
21.
|
Колінеарні вектори
|
||||
22.
|
Скалярний добуток
векторів
|
||||
23.
|
Скалярний добуток векторів. Розв’язування
задач
|
||||
24.
|
Узагальнення та систематизація
знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи.
Діагностична самостійна робота
|
||||
25.
|
Контрольна робота №2 з теми «Вектори на площині»
|
||||
26.
|
Корекція знань,
умінь і навичок учнів з теми «Вектори на
площині»
|
||||
Тема №3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ
ТРИКУТНИКІВ (12годин)
|
|||||
27.
|
Теорема косинусів
|
||||
28.
|
Наслідки з теореми косинусів
|
||||
29.
|
Розв’язування задач.
|
||||
30.
|
Теорема синусів
|
||||
31.
|
Зв’язок між пропорційними відношеннями
теореми синусів і діаметром описаного кола
|
||||
32.
|
Розв’язування задач. Самостійна робота №3
|
||||
33.
|
Формули для знаходження площі трикутника
|
||||
34.
|
Формула Герона. Формули радіусів вписаного й
описаного кіл трикутника
|
||||
35.
|
Розв’язування задач.
|
||||
36.
|
Узагальнення та систематизація
знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи.
Діагностична самостійна робота
|
||||
37.
|
Контрольна робота №3 з теми « Розв’язування
трикутників»
|
||||
38.
|
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми « Розв’язування трикутників»
|
||||
Тема
№4. Правильні многокутники. Довжина Кола. ПЛОЩА КРУГА (12 годин)
|
|||||
39.
|
Правильний многокутник, його види та властивості.
|
||||
40.
|
Правильний многокутник, його види та властивості.
Розв’язування задач.
|
||||
41.
|
Формули радіусів вписаних і описаних кіл
правильних многокутників.
|
||||
42.
|
Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних
многокутників. Розв’язування задач.
|
||||
43.
|
Розв’язування задач. Самостійна робота №4
|
||||
44.
|
Довжина кола. Довжина дуги кола.
|
||||
45.
|
Довжина кола. Довжина дуги кола. Розв’язування задач.
|
||||
46.
|
Площа круга та його частин
|
||||
47.
|
Площа круга та його частин. Розв’язування задач.
|
||||
48.
|
Узагальнення та систематизація
знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи.
Діагностична самостійна робота
|
||||
49.
|
Контрольна робота №4
з теми «Правильні многокутники. Довжина кола.Площа круга»
|
||||
50.
|
Корекція знань,
умінь і навичок учнів з теми «Правильні многокутники. Довжина кола.Площа круга»
|
||||
Тема №5. ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕМІЩЕННЯ (8 годин)
|
|||||
51.
|
Переміщення (рух) та його властивості.
|
||||
52.
|
Симетрія відносно точки. Симетрія відносно
прямої.
|
||||
53.
|
Розв’язування задач
|
||||
54.
|
Поворот. Паралельне перенесення.
|
||||
55.
|
Рівність фігур. Розв’язування задач.
Самостійна робота №5
|
||||
56.
|
Узагальнення та систематизація
знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи.
Діагностична самостійна робота
|
||||
57.
|
Контрольна робота №5 з теми «Геометричні переміщення»
|
||||
58.
|
Корекція знань,
умінь і навичок учнів з теми «Геометричні переміщення»
|
||||
Тема №6. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ
НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
(12годин)
|
|||||
59.
|
Чотирикутники.
Властивості і площі чотирикутників
|
||||
60.
|
Трикутники. Види трикутників. Площа трикутника
|
||||
61.
|
Подібність трикутників. Застосування подібності.
|
||||
62.
|
Теорема Піфагора. Розв’язування
прямокутних трикутників
|
||||
63.
|
Теореми косинусів і синусів.
Розв’язування трикутників
|
||||
64.
|
Розв’язування трикутників. Самостійна робота №6
|
||||
65.
|
Розв'язування задач на знаходження невідомих елементів реальних об’єктів
|
||||
66.
|
Розв'язування задач на знаходження площ реальних
об’єктів, покриття площини правильними многокутниками.
|
||||
67.
|
Декартові координати і вектори на площині
|
||||
68.
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і
навичок, підготовка до контрольної роботи.
Діагностична самостійна робота
|
||||
69.
|
Підсумкова контрольна робота №6
|
||||
70.
|
Корекція знань, умінь і навичок учнів
|
||||
Немає коментарів:
Дописати коментар